Regulamin e-BOK i wniosek |
|
Logowanie do e-BOK Spółdzielnia |
|
Logowanie do e-BOK Wspólnoty |
- Rada Nadzorcza
- Zarząd Spółdzielni
- Historia Spółdzielni
- Biuro Mieszkaniowe i Obrotu Nieruchomościami
- Zespół Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi
- Dział Finansowo-Księgowy
- Dział Przygotowania Inwestycji-Umów i Rozliczeń
- Dział Realizacji
Nadzoru i Jakości - Dział Spraw Pracowniczych i Administracji - Sekretariat
- Stanowisko ds. Organizacyjno-Samorządowych
Wersja PHP:8.2.26
Dział Przygotowania Inwestycji Umów i Rozliczeń
- rozpoznanie możliwości i warunków nabycia terenów budowlanych na potrzeby budownictwa mieszkaniowego i towarzyszącego temu budownictwu;
- załatwianie wszystkich spraw związanych z nabywaniem terenów budowlanych (negocjacje, zawieranie umów);
- uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji niezbędnych do rozpoczęcia budowy, jak i decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, pozwoleń na budowę;
- współpraca z Gminą w zakresie:
- nabycia terenów,
- regulacji stanów prawnych terenów;
- prowadzenie spraw z właścicielami terenów w przypadku wejścia w teren z budową infrastruktury komunalnej i technicznej;
- współpraca z Rz.Z.E. S.A. w Rzeszowie i PGNiG S.A. w zakresie przygotowania i realizacji sieci elektrycznej i gazowej;
- przygotowywanie przetargów na budynki i obiekty realizowane przez Spółdzielnię wraz z przygotowywaniem umów do zawarcia z wykonawcami;
- rozliczenie inwestycji realizowanych przez Spółdzielnię jak: budynki, mieszkania, garaże, lokale usługowe i domy jednorodzinne;
- rozliczanie inwestycji prowadzonych w zastępstwie inwestycyjnym dla Gminy Rzeszów;